Cezar salata-kako napraviti

Mislim da nijedan popularniji restoran sa svog menija nije izostavio Cezar salatu.

Izuzetno ukusna,zdrava i lagana.A najbolje je to što se jednostavno priprema pa u njoj možemo da uživamo i kad restorani ne rade ili kada nam se jednostavno ne izlazi.

Za pripremu nam je potrebno:

-Zelena salata

-Pileće belo meso

-Hleb

-Ulje(maslinovo ili suncokretovo)

-Začini po želji

-Kuvano jaje(nije obavezno)

-Paradajiz(isto nije obavezan)

Količinu navedenih namirnica određujemo sami,u zavisnosti od toga za koliko osoba pripremamo.

 Priprema:

Ja sam koristila dve zelene salate.Dobro oprane i iseckane na sitno.

Pileće belo meso sam prvo skuvala,zatim ga isekla na kockice i stavila u pleh za pečenje.Pleh premazati sa bukvalno nekoliko kapi ulja.

I hleb sam isto isekla na kockice.A pleh za pečenje(ovaj gde je piletina) podelila na dva.Na jednu stranu hleb na drugu meso(kao na slici ispod).To sve ide u rernu na 10 minuta na oko 150 stepeni i manje ako vam je rerna baš dosta jaka.




Kada se sve malo zapeče,pomešamo hleb,meso i zelenu salatu.

Za preliv sam koristila suncokretovo ulje(jedna rakijska čašica) pomešano sa začinima,(so,vegeta,origano i vrlo malo belog luka u prahu).

Za dekoraciju ove salate se koristi paradajiz i sitno seckano kuvano jaje.Ja ih ovaj put nisam ubacila.

Priprema ne traje duže od 15 minuta,a nakon toga ostaje samo uživanje u salati.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ruže od papira...kako napraviti....

Ideje za poklon...

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Novu godinu i Božić 2020/2021