Plazma torta

"Dinosaurusi na snegu"
Ubedljivo jedna od najboljih i najjednostavnijih.
Za pripremu treba oko 15 minuta.

Sastojci:

-600g mlevenog plazma keksa
-200-250ml gaziranog soka od narandže
-200g šećera u prahu
-150g čokolade za kuvanje
-250g margarina

Priprema:

Šećer i margarin ulupati pa dodati keks i sok.
Sve pomešati i tome dodati krupno rendanu čokoladu.
Ponovo pomešati sve i oblikovati po želji.

Važno:

-Pre početka pripreme margarin obavezno ostaviti oko 15 minuta na sobnoj temperaturi.
-Umesto plazme može da se koristi i neki drugi mleveni keks ali sa plazmom masa bude najčvršća.
-Ja sam koristila i belu i crnu čokoladu.
-Po želji u masu mogu da se dodaju i seckane žele bombone,krem bananice,orasi,suvo voće...
-Masa može da "podnese" i prekrivanje fondanom,ja sam ovaj put koristila slatku pavlaku.
-Ako tortu prekrivate običnim šlagom,umućen ostavite oko pola sata u frižider pre filovanja.
-Pošto može da se oblikuje na bukvalno 1000 načina,ova masa je odlična i za bombice,a može da se ubaci i u silikonske kalupe...

Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ruže od papira...kako napraviti....

Ideje za poklon...

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Novu godinu i Božić 2020/2021