Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

   Bliži nam se polako Uskrs,jedan od najvećih praznika.

    Ako ste ljubitelj dekoracije i detalja,ovo je pravo vreme da svoje talente pokažete.
    Isto kao i za vreme Božićnih i novogodišnjih praznika i sada većinu ukrasa možete i treba da napravite sami.
    Farbanje jaja,bojenje,lepljenje sličica i cirkona na njih.
  Zatim,ukrasi za zid,sto,pribor i sve ostalo čega možete da se setite...
   U današnjem postu pokazaću jedan od najlakših načina za dekoraciju,odnosno kako da napravite veliki venčić od papira.

-Prvi korak je da nacrtate uskršnja jaja na papir.Ja sam koristila blok br.5 i na jednom listu stane 6 jaja.Trudite sa da sva budu iste veličine i sličnog oblika.Za bojenje sam koristila voštane boje,a za sitnije delove flomastere.Meni je za ovaj venčić bilo potrebno 12 nacrtanih jaja.


-Kad završite sa bojenjem izrežite sva jaja.


-Zatim ih poređajte u oblik venčića i zalepite(slika na početku posta).Za lepljenje možete da koristite providan selotejp,lepak za papir ili silikonski lepak.Takođe,možete da dodajete cirkone,trake,mašne,perlice,bukvalno sve što poželite.

   Gotov venčić možete da okačite na ulazna vrata,zid...Lepo izgleda i kao dekoracija za sto.
    

Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ideje za poklon...

Ruže od papira...kako napraviti....

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Uskrs-Uskršnje drvo(SLIKE+VIDEO)