Jesen i moda...iz mog ugla

Iako nisam modni bloger,ni bilo kakav kritičar,jesam ljubitelj odeće,cipela i boja.
Kada stigne jesen,odnosno ovaj prelazni period,bukvalno većina nas ne zna šta i kako da obuče.
Neki ceo dan nosimo jaknu u rukama jer je ujutru i uveče hladno.Ima i onih kojima je još uvek leto,pa ih viđamo u papučama i majicama na bratele.Dok svakako ima i onih koji već nose zimske kapute.

Meni je nekako najzanimljivije kad vidim osobu obučenu u npr.zimsku jaknu,a na nogama ima papuče.Stil "samo do prodavnice" mi je cool.

U poslednje vreme sam dosta pratila trendove za ovu jesen,pa sam odlučila da na blogu podelim neke komade odeće i obuće koji su mi privukli pažnju.
Internet portali,društvene mreže,modni blogovi,časopisi...skoro svi preporučuju neke slične stvari.U nastavku ,izdvajam samo ono što mi se dopada,bez hejtovanja.

Nije neobično to što su sve nijanse braon boje u trendu.

Braon džemper sa golim ramenima-Nesvakidašnji spoj,ali idealan na ovaj period gde nije ni toplo ni hladno.
Čizmice malo iznad kolena u kombinaciji sa uskim farmericama su uvek IN.Ne bi bilo dobro da su druge boje jer se ova baš uklapa u jesen.


Neizostavni animal print,koji toliko volim i ove sezone je popularan.


Za sve one koji taj animal print ne preferiraju puno,cipele ili neki sitniji detalj izgledaće trendi ali u isto vreme "nenapadno".Najviše me oduševljava animal print detalj uz jednobojne stvari.
Nekako se uvek pitamo-Za koje godišnje doba su predviđene čizme sa otvorenim prstima?Baš za ovaj i odlično izgledaju uz pantalone ili suknju.
Jedan od mojih favorita-Obuća od antilopa.Nikako nije predviđena za jaku kišu ili sneg.Tako da je za nju ovo vreme idealno.

Farmerice sa visokim strukom u trendu su i ove jeseni.Iako ih lično ne volim,one dobro izgledaju i uz kaput i uz majicu,čak i uz gornji deo trenerice.Tako da mogu da se kombinuju sa mnogo stvari,a da to i dalje izgleda i moderno i pristojno.Takođe,sa štiklama,patikama ili papučama,sve podređeno ličnom ukusu i stilu.
Za muškarce-Klasična braon kožna jakna učiniće svaku odevnu kombinaciju modernom.

Karirana crvena košulja i dalje ne izlazi iz mode-Dobro izgleda uz belu majicu,patike i svetle pantalone.
Za dečake-Kao i odrasle,crvena karirana košulja,mada nešto tamnija ali umesto bele u kombinaciji sa sivom,što možda izgleda još bolje.
Isto tako uske farmerice za dečake i sada su u modi,uz neutralnu bluzu sa V-izrezom.Kao dodatak naočare za sunce koje imaju okvir u nekoj jarkoj boji.
Male lepotice moćiće da uživaju u nešto drugačijim haljinama."Baletska" suknjica spojena sa džemperom je svakako nešto što je privuklo moju pažnju.Mislim da se nikad ne bih setila da spojim ta dva.
Tipično žuta haljinica,kako volim da je nazovem.U kombinaciji sa krznenim prslukom poželeće da obuče svaka devojčica ove jeseni.

Fotografije:Google slike i Pinterest

Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ruže od papira...kako napraviti....

Ideje za poklon...

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Uskrs-Uskršnje drvo(SLIKE+VIDEO)