Spoj modernog i tradicionalnog-moja omiljena kombinacija

 


Davno smo svi naučili da se o ukusima(o kakvoj god temi da se radi)ne raspravlja.Ima onih koji raspravljaju ali takve rasprave generalno nemaju poentu,predugo traju i obično se ne završavaju lepo,a ponekad ni civilizovano.


Ljubitelj sam kako modernih,tako i tradicionalnih stvari,a spoj ta dva me ostavlja bez daha.Zato sam i napravila prilično veliku galeriju slika upravo sa takvom temom.


Fotografije su zabeležene u Nišu,opštini Niška Banja,udaljenoj oko 12km i opštini Gadžin Han,koja se nalazi na 18km od Niša.































































Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ideje za poklon...

Ruže od papira...kako napraviti....

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Uskrs-Uskršnje drvo(SLIKE+VIDEO)