Banana split


 U predhodnom postu https://anjapisednevnik.blogspot.com/2021/06/vocna-salata.html  pravili smo voćnu salatu i  danas ponovo uživamo u voćnim poslasticama.

Banana split možemo da napravimo na mnogo načina,kombinujemo puno sastojaka i ukrasimo kako god želimo ali danas pričamo o onom starinskom i najjednostavnijem receptu.


Kako nam samo ime kaže osnovni sastojak je banana.Odaberite one koje su "ravne" i koje nisu previše zrele.

Pored banane potrebna je i čokolada za kuvanje(ja sam koristila crnu),oko 50g u zavisnosti od ukusa  može i više.


Suvo grožđe-ja ga nisam koristila jer niko u kući ne voli,oko 50 grama.


I šlag.Ja sam se odlučila za onaj u spreju,može i običan iz kesice ili umućena slatka pavlaka.


Priprema:


Banana se obično ljušti sa 4 strane,za banana split ljuštimo je sa tri.Donju koru(ona koja će da bude na tanjiru) ostavljamo,ostale tri uvijamo i pričvrstimo čačkalicom,koju normalno pre jela skidamo.


Istopljenu čokoladu prelijemo preko banane,a ko koristi i suvo grožđe ono ide preko čokolade.Sve to ostavljamo u frižider na 15-20 minuta.


Kada se stegne dekorišemo šlagom preko čokolade i suvog grožđa ali i preko uvijene kore kako bi sve izgledalo lepše.


Zatim banana split ide ponovo u frižider na 10 minuta.

Obično se jede nožem i viljuškom.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ideje za poklon...

Ruže od papira...kako napraviti....

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Uskrs-Uskršnje drvo(SLIKE+VIDEO)