Sajder od jabuke i kruške(recept i način pripreme)

 


Sajder(Cider) je aromatično piće jakog i prijatnog mirisa,a izuzetnog ukusa.

Najčešće imamo dve vrste sajdera.Jedan je sa manjim procentoma alkohola,često penušav(gaziran),koji se služi rashlađen kao aperitiv.

Druga vrsta u sebi ne sadrži alkohol već samo kuvani sok od voća,kome se po želji i ukusu dodaju začini.Služi se kao topao napitak i idealan je za jesen i zimu.

Današnji recept je za bezalkoholnu varijantu pa je odličan i za decu.


Sastojci:

-Jabuke(3-5 većih ili 6-7 manjih)

-Kruške(2 velike ili 4 male)

-Šećer(po ukusu)

-1L vode

-Začini(cimet,vanilin šećer ili neki drugi po želji)


Priprema:


Jabuke i kruške operemo i oljuštimo koru.Zatim ih sečemo na kriške(može i sitne kockice) i ubacimo u 1 litar vode.Kuvamo 15-20 minuta na temperaturi srednje jačine dok ne postanu meke.Zatim dodajemo šećer,ja sam na 1L vode dodala 4 velike kašike. Kada se šećer otopi dodajemo začine,ja sam koristila samo cimet.

Kuvamo još 10 minuta.Kada se malo ohladi sipamo u šolje.Neko voli samo čist,neproceđen ili proceđen sok,a neko voli i sa komadićima voća unutra.I jedna i druga varijanta je odlična.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ideje za poklon...

Ruže od papira...kako napraviti....

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Uskrs-Uskršnje drvo(SLIKE+VIDEO)