Palačinke sa makom

 


Prvi post u ovoj godini posvećen je jednom izuzetno ukusnom dezertu,koji sam isprobala pre nekoliko dana.

 

 Oduvek sam ljubitelj štrudle sa makom ali nekako mnogo više volim mak-fil,tako da vrlo često pojedem štrudlu sa makom bez štrudle...😄


  Još uvek mi nije jasno kako se ranije nisam setila da iskombinujem palačinke i mak-fil.Stvarno su mnogo ukusne,a ukoliko palačinku umotamo prvo u "trubicu" pa je sečemo kao pravu štrudlu,sama poslastica izgledaće atraktivno,što je idealno za serviranje u različitim prilikama.


Za sam početak ide onaj malo dosadan deo,gde pravimo smesu i pečemo palačinke i plus uz sve to pokušavamo da ih odbranimo od ukućana.


Palačinke pečemo na uobičajan način po omiljenom receptu,a ja sam koristila ovaj:


-2 supene kašike mleka

-2 supene kašike šećera

-2 šolje brašna

-2 supene kašike ulja

-2 kafene kašičice praška za pecivo

-2 jaja

-pola kafene kašičice soli

+ topla voda kako bi pogodili gustinu


U dublju posudu mešamo prvo "mokre" sastojke,zatim i dodajemo "suve".Sve to lepo sjedinimo mikserom ili žicom.


Mak-fil:


-200ml mleka čekamo da provri na vatri srednje jačine,čim provri sklanjamo sa vatre,dodajemo 400g mlevenog maka i 2 velike kašike šećera,ja sam koristila šećer u prahu.Zatim dodajemo malo soka od limuna i suvo grožđe po želji.



Na slici(i naslovnoj i ovoj iznad) možete da vidite kako sam ja servirala palačinke sa makom,a vi ih servirajte onako kako želite.Odlično idu uz čokoladno mleko...


Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ideje za poklon...

Ruže od papira...kako napraviti....

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Uskrs-Uskršnje drvo(SLIKE+VIDEO)