Dve godine od kako sam počela da vodim blog...HVALA što čitate i pratite

 






Od primera iz ličnog života,preko dekoracije koju obožavam,"uradi sam" projekata,rođendana,omiljenih filmova i recepata...pa sve do onih najozbiljnijih tema,kao što su ljubav,brak,roditeljstvo i posao...Sve te teme uz malo popularne psihologije formirale su ovaj blog i učinile da bude baš ovakakv kakav je danas.


Na mom blogu nema jasno definisanih kategorija,već je svaki post zasebna priča,baš kao i listovi starinskih dnevnika.


Što se same statistike tiče najviše pregleda došlo je iz Srbije,zatim iz Sjedinjenih Država i Švedske.

Odmah za njima dolaze i pregledi iz Hrvatske,Bosne i Hercegovine i Crne Gore.

Pored njih ima još država iz kojih ljudi vole da čitaju sve ono o čemu pišem.Hvala puno na tome.💖


Kada smo kod postova,najpopularniji je post objavljen 8.9.2019 u kome sam pisala kako čestitati rođendan na 15 jezika.

Čestitka na više stranih jezika nikada ne izlazi iz mode i znak je da se osoba koja vam čestita jako potrudila.Ponekad nije lako ni izgovoriti ni napisati čak ni po jednu reč na jeziku koji ne znamo,zato su takve čestitke jedinstvene.Post možete da vidite na linku ispod...

https://anjapisednevnik.blogspot.com/2019/09/srecan-roendan-na-15-jezika.html


Na drugom mestu je post vezan za jedan od naših najvećih praznika-Uskrs.Uvek napravim sama najmanje jednu dekoraciju za svaki praznik,a u ovom postu sam pisala o venčiću od papira za ulazna vrata.Neverovatno jednostavno,brzo i lako se pravi,a zahteva malo kreativnosti i puno mašte.O čemu se tačno radi pogledajte na linku ispod.

https://anjapisednevnik.blogspot.com/2019/04/dekoracija-za-uskrsvencic-od-papira.html


Bronzanu medalju dobija jedan jako ozbiljan post o stilu,ličnom mišljenju ali i mišljenju drugih."50 nijansi roze" je ubedljivo tekst za koji sam dobila najviše komentara i reakcija,kako pozitivnih tako i negativnih.Svi imamo pravo na svoj lični ukus iako neki ljudi to nikada neće da shvate.I to pogledajte na linku ispod.

https://anjapisednevnik.blogspot.com/2019/02/50-nijansi-roze.html


Moja recenzija za film "Aladin" iz 2019 godine i dalje je jako popularna na blogu.Klasična bajka prilagođena modernom vremenu ima sve preporuke od mene...

https://anjapisednevnik.blogspot.com/2019/08/film-aladin2019iz-mog-ugla.html


I recenzija na knjigu "JEZOMOR-portret troprstog slikara" je jako popularna na blogu.Za mene  posebna knjiga jer je jedan od njenih autora moj rođeni brat,Mladen Stanisavljević,drugi autor je Miloš Petković,Mladenov prijatelj i već godinama jedan od najpoznatijih pisaca iz Niša.Ukoliko ste ljubitelj horor žanra nikako nemojte da preskočite JEZOMORA.

https://anjapisednevnik.blogspot.com/2019/02/jezomoriz-mog-ugla.html


Post u kome sam pisala kako najednostavnije da naučite hod na štiklama je od svih koje sam objavila najbrže došao među najpopularnije,za samo par dana od objavljivanja.Kako da hodate otmeno i samouvereno pogledajte na linku ispod.

https://anjapisednevnik.blogspot.com/2020/11/nocna-mora-zvana-stikle-kako-hodati-na.html


Ljubitelj sam priča i o astrologiji,a po broju pregleda koje ima moj post o horoskopu vidim da imam i puno istomišljenika.Bez obzira da li verujete u horoskop ili ne,uvek je zabavno "zaviriti u budućnost" i pogledati šta nam to zvezde poručuju.A izbor svakoga od nas je da li će to da shvati ozbiljno ili kao zabavu...

https://anjapisednevnik.blogspot.com/2019/03/horoskopiz-mog-ugla.html


Uživajte u čitanju postova,baš kao što ja uživam dok ih pišem...💖



Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ideje za poklon...

Ruže od papira...kako napraviti....

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Uskrs-Uskršnje drvo(SLIKE+VIDEO)