Zašto sam pokrenula blog koji liči na dnevnik?

                   

                    Kao što sam već navela,verujem da se na greškama uči tokom celog života,i da nikada nećemo baš sve da naučimo.Kad je već takva situacija,možemo bar da se nekim greškama smejemo,neke pokušamo da zaboravimo,a neke rado ponovimo.
                    Jednom sam od jedne izuzetno pametne osobe čula"Uči na tuđim greškama,nećeš da živiš toliko dugo da sve naučiš na svojim".Ta rečenica mi se urezala u pamćenje i volim da je često pomenem,kako bi se urezala u još nečije.
                     Dnevnici su upravo mesta koja čuvaju naše tajne i normalno greške.Kad sam bila mala klinka 12,13 godina,bilo je popularno voditi svoj dnevnik. Sećam se da je skoro svaki dan u školu dolazila bar po jedna uplakana mala klinka,kojoj je mlađi brat/sestra,pronašao dnevnik(bile su stvarno kreativne u idejama za sakrivanje) i pokazao mami i tati,bližoj i daljoj rodbini,komšijama...
                  Naravno,posle bi taj mlađi brat/sestra(kad niko ne gleda) bio "strogo" kažnjen za takav "zločin".
Kazne su se uglavnom sastojale od sređivanja sobe starije sestre,nošenja i njenog ranca do i iz škole,
oduzimanja čokolade ili para za "čokoladu" dobijenih od bake i deke.Moj brat nije imao takvih problema,jer sam ja bila zauzeta gledanjem španskih serija(koje i sada obožavam),a pisanje dnevnika me nije uopšte interesovalo.Tako da,morao je da smišlja neke druge načine na koje bi mogao da me blamira pred familijom.
                   Negde sam isto čula,da ono što propustiš u mladosti,sačeka te kasnije.Po pitanju mog dnevnika,ovo je izgleda istina.Sada,više od jedne decenije kasnije,poželela sam da pišem svoj dnevnik.Kako je tokom godina,tehnologija napredovala,neću da idem da kupim roze svesku sa šljokicama i krijem je ispod jastuka,već ću da pišem svoj dnevnik na moderan način,na internetu naravno.
                  Kako je tehnologija napredovala,napredovali su i ljudi, tako da sada skrivanje dnevnika,na nemogućim mestima više nije in.Eto,moj brat je ponovo izbegao problem,jer sa modernim shvatanjima,bilo bi mi drago da ovaj dnevnik pokazuje ljudima.Kako bi oni učili na,gore pomenutim,tuđim greškama i iskustvu.Nema oduzimanja slatkiša,već naprotiv,mogao bi da dobije i poklon u vidu paketića sa slatkišima(kao novogodišnji),koje toliko voli.
                 O tome šta on voli i šta voli moja uža i šira porodica,prijatelji, i ja,u narednim tekstovima.



                 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ideje za poklon...

Ruže od papira...kako napraviti....

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Kako pobediti loš dan?

Kako brzo očistiti kuću?