Dekoracija za Uskrs-Uskršnje drvo(SLIKE+VIDEO)

"Uradi sam" projekti su nešto što stvarno jako volim i uživam u svakoj sekundi koju im posvetim.
Dekoraciji sam ove godine posvetila mnogo više vremena nego obično.
Uskršnje drvo koje sam napravila ne zahteva nikakve posebne i teške tehnike izrade ali sama izrada traži malo više vremena.

Za početak pronađite neku suvu veću granu.Po mogućnosti da na njoj bude više manjih grančica.Ja sam ovu pronašla u dvorištu.


Zatim uzmite konac ili vunicu u raznim bojama(ja sam koristila i jedno i drugo)i motajte oko grančica.Ovaj korak je najzahtevniji jer dugo traje,pomalo je monotono ali smiruje živce.


Kada to završite,napravite postolje.Ja sam koristila veću teglu.Na nju sam zalepila penu sa šljokicama,isečenu u obliku uskršnjih jaja.Unutra sam stavila sunđer za ikebanu,on je držao drvo uspravno i čvrsto.Teglu postavite na čvrstu podlogu.

Grane sam ukrasila jajima od stiropora,ona su laka i neće da prevrnu drvo.Pravila sam ih predhodnih godina,a stiropor je idealan za dekupaž.U nekom od narednih postova pisaću i o tome.

U principu,mogu da se koriste svi mogući ukrasi koji vam se dopadaju ako su lagani.


Kako je sve na kraju izgledalo možete da pogledate u video klipu.




Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ruže od papira...kako napraviti....

Ideje za poklon...

Kako pobediti loš dan?