Dino-park...Naši utisci...

 



Današnji post je malo drugačiji od ostalih ali izuzetno zabavan.

Pored drugih poklona,Viktor je ove godine dobio i rođendansko putovanje u Dino-park jer je veliki ljubitelj dinosaurusa i svega što ima veze sa njima.Mislim da nije ni potrebno da pišem koliko je bio oduševljen,a i mi odrasli zajedno sa njim.

Dino-park nalazi se u sklopu Naučno-istraživačkog centra(Svilajnac) i stvarno ne zaostaje u odnosu na druge tematske parkove koje možemo da vidimo u drugim,mnogo većim gradovima i državama.Odlično osmišljen i skoro do detalja prikazuje "svet" iz vremena kada su se dinosaurusi šetali planetom.

Ono što me je posebno oduševilo je sam izgled figura dinosaurusa.Većina je prikazana u prirodnoj veličini ali na neki nežan,umiljat način,tako da su šanse da se dete uplaši od njih stvarno jako male.

Na samom ulazu dočekao nas je jedan Argentinosaurus,jedna od najduža vrsta dinosaurusa,koji kao da zove da pogledate i sve ostalo.


Zatim nas je osoblje uputilo gde i kako treba da idemo,šta je najvažnije da pogledamo ali vodiča nema(što mi se jako sviđa),sve razgledate sami i nema vremenskog ograničenja.Možete da budete tu koliko želite,odnosno dok traje radno vreme.Trenutno je od 10h-18h.

Cena ulaznica je sasvim ok, za nas petoro(4 odrsle osobe i jedno dete platili smo 1800 dinara,grupnu kartu).

Prvo smo razgledali zatvoren deo(muzej) koji prikazuje i izgled i život u tom periodu.


Skelete i replike dinosaurusa,praistorijske životinje,kao i neke koje postoje i danas.

Sve to uz detaljne opise svega što vidite.

U jednom delu nalazi se skelet(replika) mamuta Kike.On je pronađen 1996 godine na teritoriji Kikinde.Viktoru se baš mnogo dopao,toliko da je seo malo da se odmori pored njega.

Suprug nije odoleo i morao je da napravi jednu zabavnu fotografiju koju možete da vidite u nastavku.



Iako je zatvoreni deo zanimljiv,doživljaj je mnogo lepši kada se nađete na otvorenom,u samom Dino-parku.Veliki vulkan u sredini,oko njega figure dinosaurusa,igraonica za decu sa kafe-restoranom i izuzetno lepa suvenirnica.


Što se samog parka tiče kao što sam već rekla,svi dinosaurusi su prikazani na jako lep način,nimalo strašan,a meni se lično najviše sviđao Anzu.Podseća izgledom na nešto između noja i pauna.

Anzu-dinosaurus

Ispred svakog dinosaurusa stoji i tabla sa opisom i prikaz koliko je bio veliki u odnosu na čoveka.



Još jedan jako lep deo je mostić po sredini parka,a u vodi su prikazane one vrste koje su isključivo tu živele.





Zbog epidemije radi samo bašta restorana,kiša je bila počela da pada tako da nismo uspeli čak ni kafu da popijemo u Dino-parku,što mi je jako žao.

U obavezi smo bili da poštujemo sve mere ali u trenutku dok smo mi obilazili park nije bilo drugih ljudi.

Još jedna važna stvar-U Dino-parku dozvoljeno je fotografisanje ali snimanje video klipova nije.Zašto je tako ne znam ali smo ispoštovali i to pravilo.


Suvenirnica me je posebno oduševila.Opremljena,velika i što je meni posebno privuklo pažnju je bogat asortiman ručnih radova,što jako volim i cenim.I ovde su cene pristupačne.


U nastavku napisaću vam nekoliko zanimljivosti o dinosaurusima koje pre posete parku eto nisam znala,dosta toga može da se nauči.


💖Mnogo puta sam čitala tekstove o tom periodu ali sam tek sad saznala da dinosaurus u slobodnom prevodu znači strašan gušter.


💖Naravno sva imena dinosaurusima su dali naučnici(nije mi samo jasno zašto su za većinu birali ovoliko teška za izgovor),ali jedan se posebno ističe.

Lealinosaurus dobio je ime po jednoj devojčici po imenu Lea jer je njen tata bio naučnik koji je prvi pronašao ostatke ovog dinosaurusa.Kada bi ja bila naučnik i pronašla tako nešto imali bi i Viktorsaurusa.


💖Iz filmova i dokumentaraca znamo da su dinosaurusi ispuštali neke čudne zvuke,nešto nalik na viku ili režanje.Ali nisam znala da su postajali i oni koji su pevali.


💖Krokodili i gušteri su na neki način potomci dinosaurusa,to smo učili i u školi.Ali se ne sećam da je neko nekad pomenuo da su i kokoške.Zapravo,ako se uporede krokodil i kokoška,kokoška je bliži "srodnik" dinosaurusima.


💖Najveći i najduži dinosaurusi su uglavnom bili biljojedi i mirne naravi.Oni opasni bili su nešto manji,a skoro svi razvili su i sposobnost kretanja na dve noge,kako bi lakše jurili svoj plen.


Eto sad znate kako smo se mi proveli,neke stvari koje smo naučili,a sve ostalo videćete kada se sami odlučite za posetu Dino-parku,za šta od nas imate sve preporuke.



Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ideje za poklon...

Ruže od papira...kako napraviti....

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Uskrs-Uskršnje drvo(SLIKE+VIDEO)