Novogodišnja dekoracija

 


Evo ga sam kraj godine,a ja sam tek juče završila sa dekoracijom.

Sada sam se odlučila za belu jelku,srebrno-zlatne ukrase,veliko novogodišnje selo postavljeno na visokoj polici za knjige,Sneška na prozoru...

Većina ukrasa koje možete da vidite na slikama u nastavku su moj ručni rad...


Srebrno-zlatna jelka

Novogodišnje selo




Novogodišnje selo 1


Sneško od papira


Srebrna zvezda




Zlatna zvezda


Novogodišnji aranžman




Novogodišnje selo 2



Novogodišnje selo 3


Novogodišnje selo 4








Kako sam već pomenula na početku,većina ukrasa koje ste videli su moj ručni rad...

Moje ostale radove možete da vidite na novoj FB stranici...



Uživajte u praznicima i svim onim lepim,malim i velkim stvarima koje oni sa sobom donose....

Sve najlepše u Novoj godini...

Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ideje za poklon...

Ruže od papira...kako napraviti....

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Uskrs-Uskršnje drvo(SLIKE+VIDEO)