Novogodišnje selo

 


I današnji post posvećen je dekoraciji,novogodišnjoj naravno.

Godinama unazad pravim razne ukrase ali sam se sada prvi put odlučila za ovako veći projekat.

Postolje,kućice,detalji,figurice...sve je ručno napravljeno,nisam koristila nijedan "gotov" ukras.


Vreme izrade:Dva dana sa pauzama,odnosno oko 9 sati aktivnog rada.



Koristila sam tri tehnike izrade:


-Za postolje kombinaciju folije,belog lepka i pamuka.Nije toliko teško za rad ali zahteva sušenje na vazduhu koje traje 8-10 sati i to ako je prostorija u kojoj se suši topla.Ako nije bez 12-14 sati neće da bude suvo.A suvo postolje je neophodno da bi se ostali ukrasi uopšte zalepili.


-Kućice od kartona:Za njih sam koristila običan ali kvalitetniji karton i oslikala prozore,vrata i detalje belom akrilnom bojom.



-Figurice i sitni detalji:Njih sam napravila od kinetičke gline.I kinetička glina treba da se suši na vazduhu (ona se ne peče) oko 2 sata.Od kinetičke gline su i drugi detalji, jelke,paketići,venčići...



Moje druge radove pogledajte na novoj facebook stranici na linku ispod:


https://www.facebook.com/Anhel-dekoracije-100323355842056





Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ideje za poklon...

Ruže od papira...kako napraviti....

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Uskrs-Uskršnje drvo(SLIKE+VIDEO)