Priprema dekoracije za doček 2022. godine

 


Evo već nekoliko meseci nisam uopšte pisala ništa,tako da je sad vreme za jedan post o ukrasima,idejama,"uradi sam" projektima...i svemu onome zbog čega ovaj period u godini postaje tako čaroban...


Ima puno novogodišnjih tema i o njima može da se piše i dan i noć ali u današnjem postu videćete više slika nego teksta jer kao što kažu slika može da govori mnogo reči...


VAŽNO:Pre nego da razgledate slike u nastavku,moje ideje,radove,predloge,zanimljivosti i uopšteno priče o dekoraciji možete da pronađete na novoj,skoro otvorenoj stranici na facebook-u.Pozivam vas da i stranicu razgledate,lajkujete i pratite.

LINK STRANICE- https://www.facebook.com/Anhel-dekoracije-100323355842056


Kod nas ovogodišnja jelka još uvek nije okićena,nju ću da objavim u nekom narednom postu,za sada samo sitna dekoracija,odnosno pripreme...


GNOM-poslednjih godina su jako popularni,a ja sam ovaj napravila od gline


Deda Mraz gnom




I devojčica gnom



Počela sam da koristim i kanap za dekoraciju



I pingvini su od gline







 



Još uvek ne znam šta ću i kako da uklopim,verovatno će neka ideja da dođe čim okitim jelku,a na slici ispod možete da vidite i logo facebook stranice koju sam pomenula na početku...

Anhel dekoracije


Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ideje za poklon...

Ruže od papira...kako napraviti....

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Uskrs-Uskršnje drvo(SLIKE+VIDEO)