Godinu dana od kako sam pokrenula svoj blog-HVALA što čitate i pratite


Blog po principu online dnevnika,omogućio mi je da pišem o ličnim iskustvima,mišljenju,događajima iz svakodnevnog života i to podelim sa drugima.Sve sa ciljem da moja iskustva budu od pomoći nekome ko prolazi isto.
Od početka do danas,objavila sam ukupno 59 postova,od toga 56 u 2019.godini.

Današnji post biće vezan za opštu statistiku samog bloga.

U ovom trenutku,tekst sa najviše pregleda i reakcija je moja recenzija na film "Aladin"(2019).
https://anjapisednevnik.blogspot.com/2019/08/film-aladin2019iz-mog-ugla.html


Premijerno prikazan u maju prošle godine,tokom leta postao je omiljen našem sinu,tako da smo ga ceo mesec gledali minimum jednom dnevno.Naučili smo svaku scenu napamet.
Bez obzira što nam je možda malo i dosadio, preporuka za ovaj Diznijev klasik,sada pomalo prilagođen modernom vremenu.

Na drugom mestu po popularnosti na blogu,ponovo moja recenzija,sada na knjigu "JEZOMOR-portret troprstog slikara".
https://anjapisednevnik.blogspot.com/2019/02/jezomoriz-mog-ugla.html




Ono što ovu knjigu izdvaja od drugih i čini je tako posebnom je to što je jedan od njenih autora moj rođeni brat Mladen Stanisavljević.Drugi autor Miloš Petković,Mladenov dugogodišnji prijatelj i popularni niški pisac.
Od mene za JEZOMORA svakako preporuka,posebno ljubiteljima horor žanra.

Treće mesto rezervisano za moj prvi tekst koji sam objavila kad sam tek pokrenula blog.
https://anjapisednevnik.blogspot.com/2019/01/intervju-za-posao-i-sex.html


Priča o mojoj potrazi za poslom iz 2014.godine.U tom periodu bilo je generalno jako teško pronaći posao,naročito ako ste mlada osoba bez nekog prebogatog iskustva.Ubedljivo najsmešnije komentare i reakcije sam dobila upravo za ovaj tekst.Iako mi u trenucima kad se sve to dešavalo nije bilo ništa smešno.

Na četvrtom mestu,"50 nijansi roze".Priča o ličnom i stilu oblačenja drugih,kao i negativnim reakcijama koje sam dobijala na račun stvari koje volim.Za ovaj tekst je bilo ubedljivo najviše negativnih komentara od svih 59 koje sam objavila.
Ljubitelj sam svega onoga što bi većina drugih nazvala KIČ,tako da je ovaj tekst o tome.
https://anjapisednevnik.blogspot.com/2019/02/50-nijansi-roze.html


I peto mesto,zauzele su prelepe Čokoladne torte,koje su ulepšale drugi rođendan našeg sina.
Nisam u početku imala nameru da recept za njih uopšte objavim ali sam odluku promenila kad sam videla kako su gosti bili oduševljeni i izgledom i ukusom,a svi oni koji su videli čak i samo slike pitali su za recepte.
https://anjapisednevnik.blogspot.com/2019/04/cokoladna-tortarecept_9.html


Pored ovih pet navedenih postova bilo je još dosta pozitivnih komentara i na ostale.Sve možete da ih pronađete na blogu.

Najviše tekstova objavila sam u kategoriji "motivacija i samopomoć",zatim "dekoracija","ideje","Nova godina","rođendan"i "uradi sam".
Pisala sam i o roditeljstvu,ljubavi,braku,seksu,modi,čak i astrologiji,kao i o nekim drugim temama.Sve ovo takođe možete da pronađete na blogu.





Ubedljivo najviše pogleda na moj blog došlo je iz Srbije,zatim iz Amerike i Hrvatske.
Pored njih,pregleda je bilo i iz drugih država sveta i regiona.

Hvala puno na tome i uživajte  u mojim narednim objavama.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ruže od papira...kako napraviti....

Ideje za poklon...

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Novu godinu i Božić 2020/2021