50 nijansi roze




            U predhodnom postu o dekorisanju kuće,  navela sam da volim ono što drugi uglavnom zovu "KIČ".Isto pravilo ,važi i po pitanju mog stila oblačenja,kao i da je sve ovo samo moje mišljenje i lični ukus.

            Kažu,"Odelo ne čini čoveka" i ja se svakako slažem da je to istina.Međutim,ono što nosimo na sebi,itekako govori puno o nama.Lični stil osobe može da govori o trenutnom raspoloženju,interesovanju za modne trendove,muzici koju volimo,a može da bude i neka vrsta nasledstva.Pored toga,drugi ljudi,hteli ili ne ,vide kako smo obučeni,što doprinosi celokupnom utisku,koji neka druga osoba stiče o nama.Neki od njih obraćaju više,a neki manje pažnje,to je već individualna stvar.
        Na nečiji lični ukus i stil niko ne može i ne treba u potpunosti da utiče,to svaka osoba razvija sama za sebe.Nema uvek mnogo veze sa sredinom u kojoj smo rasli ili sa ljudima kojima smo okruženi ,jednostavno je lična stvar.
Moji rođaci,počev od najbližih do onih malo daljih,ljubitelji su klasične- elegancije,sportske-elegancije,a neki od njih,se oblače isključivo sportski, za ovo što ja volim i  zovemo "KIČ" kod njih nema mesta.Jedini izuzetak,kažu da je bila moja baka,tatina majka(sada pokojna),koja je volela neke od ovih stvari koje i ja volim.Ok,iako se razlikujem od svojih najbližih,jasno je da nisam usvojena,već sam bar neki deo nasledila.
           U nastavku teksta,odlučila sam da napravim spisak kritika,koje sam čula na račun svog izgleda i uopšteno stila koji se ne uklapa u svakodnevni šablon.
         Da komentarišu moj izgled,dali su sebi za pravo neki ljudi, koji mi nisu ni najbliži,ni porodica, ni prijatelji i koje za mišljenje nisam nikad ni pitala.Kritike se odnose,ne samo na moj i način odevanja meni sličnih,već i na celokupan izgled,što uključuje,frizure,šminku,manikir i sve ono što upotpunjuje nečiju pojavu.

                      SPISAK I

-Prvo,i za mene osnovno,ne podnosim kad neko kaže da roze boja nije i ne može da bude elegantna.Kao i da ne može da se nosi u prilikama koje zahtevaju ozbiljnost.Greška,roze boja može da bude itekako elegantna,ako se dobro uklopi,a da li će sve to da izgleda ozbiljno,zavisi od ponašanja osobe.

-Vedre boje nisu za posao, nego za plažu.Ovo je apsurdno.Ukoliko samo radno mesto ne zahteva nošenje neke posebne uniforme ili radnog odela,vesele boje su uvek dobrodošle.Nismo svi isti,i ne moramo svi svakog dana,za posao, da oblačimo,crno,belo ili sivo,kako neki kažu.

-Farmerice,ni jedan model ili boja se ne oblače za posao.I ovo je apsurdno.Od toliko različitih modela farmerica,bar polovina izgleda odlično u svakoj prilici,poslovnoj ili ne.

-Sledeća stvar me užasno nervira i pobesnim kad čujem tako nešto,a u pitanju su frizure.Bezbroj puta sam čula(ovo se odnosi na žene),da je duga kosa rezervisana samo za decu,a kratka kosa(kao što obično nose muškarci),može lepo da izgleda samo kad su u pitanju tinejdžerke.Žene posle 25. godine,trebalo bi da nose samo srednju dužinu   ,ni preduga ni prekratka kosa nije za njih.
Stvarno ne znam ko je i kada smislio ovu glupost,ali ne bih želela da ikad upoznam tu osobu.Činjenica je da extremno duga ili kratka kosa,ne pristaje svakom obliku lica ali to nema nikakve veze sa godinama.Važno je samo da svako od nas bude zadovoljan onim što vidi u ogledalu.

-Dugi i šareni nokti,su znak neozbiljnosti i KIČ-a.Ne,po mom mišljenju,dugi i lepo izmanikirani nokti su znak ženstvenosti.

-Upadljiva šminka je znak neukusa.Ne,upadljiva šminka je prelepa,na osobama koje to vole i znaju da je ponesu.

-Šljokice,cirkoni,tijara i upadljiv nakit su za karneval u Riju i doček Nove godine.Ne morate da budete učesnik karnevala ili da krenete na doček,da bi na sebi imali pomenute stvari.Važno je samo da ne preterate i izaberete priliku za to,(npr. nećete da džogirate sa tijarom na glavi).

-Mini suknje/haljine i dekolte,pristaju samo mladim devojkama.I ovo je po mom mišljenju glupost.Mini suknja/haljina(pristojno mini),i dekolte(ne do pupka),izgledaju odlično na osobi,bilo kojih godina,koja ima figuru za to.

-Muškarci treba samo na kratko da se šišaju,nula-kec-dvojka,i to je to.Glupost,ima muškaraca kojima duga kosa pristaje bolje nego kratka,sve opet zavisi(kao i kod žena),od oblika lica.

          E sada,kao što ti nebitni ljudi vide sve osim sebe i njihov izgled je primetan za nas ostale.Naravno da i ja vidim ko kako izgleda,samo ne komentarišem,ukoliko me neka osoba lično ne pita za mišljenje.Čak i u toj situaciji potrudim se da nađem najblaže moguće reči za kritiku.Bez obzira na to,odlučila sam da napravim još jedan spisak,onoga što ja primećujem, najčešće na  onima,koji kritikuju sve druge,a samo za sebe misle da su savršeni.NISU,NIKO NIJE.
          Kad ugledam,neku od dole navedenih kombinacija,počnem blago da se tresem i pomislim na šećer i vodu....
                        
                         SPISAK II

-Ko se kako oblači i kakav stil ima(ili nema),vidimo najčešće na nekom većem okupljanju,svadbi na primer.Ono što tu najviše "bode"moje oči su gosti obučeni u belo.Bela boja je tog dana rezervisana SAMO ZA  MLADENCE,bez obzira da li su je oni odabrali za sebe ili ne.Gosti,mogu da oblače odeću u svim drugim bojama,OSIM BELE.Oblačenje bele haljine ili odela,za tuđu svadbu,smatram jadnim pokušajem odvlačenja pažnje sa mladenaca.

-"Slepo" praćenje mode.To su oni ljudi koji nemaju izgrađen svoj stil,pa oblače samo ono što je u tom trenutku popularno,bez bilo kakvog "ličnog pečata".Kada se moda promeni,menjaju se i oni.

-"Kopiranje" drugih.Lepo je kad na drugoj osobi vidimo nešto što nam se sviđa,ali to nije razlog da otrčimo u prvu prodavnicu i kupimo baš to isto.Ako ništa drugo,bar neka bude u drugoj boji.

-"Kopiranje" poznatih ličnosti.Ne znam da li su ljudi koji ovo rade svesni da većina poznatih ima svoje stiliste,koji ih oblače za nastup,a da u svom privatnom životu oni ne izgledaju tako.

-Pokušaj spajanja "nespojivog".U nekim drugim sverama života je odlično i poželjno,ali u oblačenju jedno veliko NE.Na primer,danas je popularna garderoba sa maskirnim dezenom koju obožavam.Suzdržim se ne lupim glavom o zid,(ne svojom),kad vidim kako neko  "unakazi" tako lepe stvari.To je ono kad obuku,maskirne pantalone,a gore neku fluorescentnu bluzu.Odluči se,hoćeš da budeš vidljiv/a ili nevidljiv/a.

-Takođe,ne mogu da gledam košulju u paru sa donjim delom trenerice,odelo i patike,onda onaj debeo,zimski duks,koji ide do pola stomaka,džemper sa kratkim rukavima...

     
Foto:Pinterest i Google slike

         



Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ideje za poklon...

Kako pobediti loš dan?

Ruže od papira...kako napraviti....

Dekoracija za Uskrs-Uskršnje drvo(SLIKE+VIDEO)