Dekoracija kuće...na moj način...

       Ovaj tekst je isključivo o mom ličnom mišljenju i ukusu,kao i o stvarima koje volim i u kojima uživam.

        Do sada,ni jednom nisam pomenula,da sam veliki ljubitelj dekoracije i uradi sam projekata.Moje interesovanje za ovakve stvari počelo je pre nekih 7 godina.Od tada,do danas,razvila sam,prvenstveno ljubav prema samoj dekoraciji i ručnim radovima,kao i određene veštine,koje su potrebne za samostalnu izradu dekorativnih i dekorativno-upotrebnih predmeta.O izradi u narednim postovima.


        Odmah na početku,želim da naglasim,da smatram da je dom,jedno malo carstvo,onih koji u njemu žive.Drugi ljudi tu dolaze,kao gosti,i  nemaju nikakvo pravo,glasa i izbora,kada je dekoracija prostora u pitanju.To  pravo,rezervisano je samo za one,koji tu borave,svaki dan.

 


       Kako se ukusi razlikuju i o njima svakako ne vredi raspravljati,ono što bi većina drugih ljudi nazvala "KIČ" ja zovem "SVIĐA MI SE".Dakle,volim kad je preterano,apsolutno sam svesna da je (za one koji to ne vole preterano),ali  ne mogu i želim protiv sebe..Tome svedoči,prvenstveno moja omiljena ciklama-roze boja, koju neki ljudi ,jednostavno ne mogu da smisle,što su mi više puta otvoreno rekli.Ok,poštujem,ali se ne slažem,jer roze je zakon,u mom slučaju.Zatim,cirkoni,šljokice,animal print,veštačko krzno,svetlucave stvari...Bukvalno sve ono što privlači pažnju,moju svakako,a koliko vidim i pažnju drugih(u pozitivnom ili negativnom smislu).



     O ovakvim stvarima,stvarno nema potrebe mnogo da se piše,pa sam odabrala neke slike detalja,koji krase moj dom,a većinski su u pitanju ručni radovi.Moji i radovi moje mame,koja se potrudila da ih napravi onako kako ja volim,iako,ona sama voli nešto umerenije.O tome šta sve ona voli i radi,u nekom od narednih postova.


 


   
 




Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ruže od papira...kako napraviti....

Ideje za poklon...

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Uskrs-Uskršnje drvo(SLIKE+VIDEO)