Biti nekome važan....

        LJUBAV-Neiscrpni izvor inspiracije.O ljubavi se puno priča,razmišlja,peva,piše,crta....Svako od nas je vidi na neki svoj način,koji je možda za druge neshvatljiv.I uvek,ali baš uvek ima još nešto da se kaže,pokaže,nauči,poželi...

         E sad,cilj je da pronađeš nekoga ko ljubav vidi na isti način kao i ti.
Različiti ljudi,različiti životi,različit način razmišljanja...Neki vole svim srcem,neki su jaki samo na rečima,neki svoju ljubav pokazuju samo delima,bez ijedne jedine reči...

       Načini na koji vidimo i pokazujemo svoju ljubav,govore puno o nama kao osobi i biraju ljude kojima smo okruženi.Neki veruju da se suprotnosti privlače,dok drugi veruju da samo oni koji su slični mogu da opstanu zajedno...

     Kakav god način razmišljanja da imamo,svi smo nekad osetili i pokazali svoju ljubav,bilo da je ona partnerska,prijateljska,ljubav roditelja prema detetu i obrnuto,prema bratu/sestri,ljudima koji nam znače,ona prema životinjama i prema svim onim stvarima koje čine život.

     Međutim,kada se pomene ljubav,nekako svi mi prvo pomislimo na nekoga koga smo sami izabrali,onog ko nastavlja zajednički put sa nama,onda kada svi drugi,koje volimo,na neke druge načine, krenu svojim putem.Pomislimo uvek prvo na našu srodnu dušu...

    Svako od nas ima priliku da sam/a izabere nekoga ko mu najviše odgovara....
      Meni odgovara neko ko...  




-Svoju ljubav pokazuje svaki dan,ne samo za Dan zaljubljenih,godišnjicu ili rođendan.
-Ceni svaki trud,koliko god se on činio mali.
-Izgovori ono čuveno "Volim te"i stvarno tako misli.
-Ili ne izgovori uvek rečima to čuveno "Volim te",ali njegova dela govore,umesto reči.
-Zna kada i kakvu kafu volim.
-Vidi kada mi treba odmor.
-Zna moju omiljenu boju i pesmu.
-I kakvo venčanje želim.
-Zna kakvi su moji veliki snovi i ne smeje se tome,već mi pomaže da ih ostvarim.
-Otišao bi do Meseca za mene,a ja znam da to nije samo figurativno.
-Svoju budućnost gradi,a mene ima tu.
-Moj uspeh voli kao i svoj.
-Ne smeje se mom detinjastom ponašanju,već se pridruži igri.
-Kaže da su kolači super,iako realno ni ne izgledaju kao kolači.
-Pravi se da razume,to što se u sred leta pokrijem ćebetom.
- I što mogu da spavam samo na određenoj strani kreveta.
-Pokušava da ostane ozbiljan,kad kažem da je šetnja u 3 ujutru dobra ideja.

Za mene,upravo on,koji za uzvrat traži samo ljubav i ništa više,zaslužuje sve....



        
        

        

Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ruže od papira...kako napraviti....

Ideje za poklon...

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Uskrs-Uskršnje drvo(SLIKE+VIDEO)