Da li muškarac i žena mogu da budu samo prijatelji?





   Još jedno pitanje sa 1000 odgovora,još toliko različitih tumačenja i duplo više podpitanja.
   Ono što sigurno znam,kada su muško-ženska prijateljstva u pitanju je da i ovde veliku ulogu igra prvenstveno način razmišljanja.
    Neki od nas mogu da imaju veliko društvo,neki više vole da se druže sa nekoliko ljudi.Ima i onih koji nikako ne priznaju prijateljstvo između osoba suprotnog pola...ja nisam jedna od njih.
   Baš zato što nisam jedna od takvih,vrlo često mi se dešavalo da se nađem u situaciji,u kojoj moram da se raspravljam sa onima koji misle drugačije.
   Slučajnost ili sudbina ne znam,ali znam da sa ljudima koji generalizuju druge na osnovu pola,nikako ne mogu da vodim normalan razgovor.Njima je jednostavno nemoguće objasniti da nisu uvek u pravu.
   U nastavku teksta,pisaću upravo o pitanjima i komentarima takvih osoba.


-Prvo što mora da kažu je to da će kad-tad da dođe do situacije,gde će prijateljstvo da postane nešto više.
   Činjenica je da neka ovakva prijateljstva prerastu u ljubavnu vezu,ali to nikako ne znači da uvek mora da bude tako.
   Apsolutno je nemoguće da se zaljubimo u svaku osobu suprotnog pola.Neki ljudi nam jednostavno odgovaraju samo kao prijatelji.

-Muško-žensko prijateljstvo je moguće samo ako jedno od njih dvoje ne izgleda lepo.
  Ovo je neverovatna glupost.Bez obzira na to kako osoba sa kojom se družimo izgleda i da li je  po našim kriterijumima i "ukusu",za vezu, ljubav ili seks treba mnogo više od samog fizičkog izgleda.

-Muško-žensko prijateljstvo je moguće ako je jedno od njih(ili oboje)homoseksualno.
  I ovo je katastrofalna glupost.Seksualna orjentacija nema veze sa prijateljstvom.Oboje mogu da budu heteroseksualni i samo prijatelji.

-Jedno od njih uvek mora da bude povređeno.
Ne,ne i ne.Povređivanje nije cilj prijateljstva.

-Muško-žensko prijateljstvo je moguće,samo ako se poznajete "od pelena" ili ako ste išli u vrtić zajedno.
   Opet jedno veliko ne.Sve muške prijatelje koje imam,upoznala sam u tinejdžerskom periodu i kasnije.Ni sa jednim nisam išla u vrtić.

-U muško-ženska prijateljstva veruju samo žene.
  Ovo je totalno apsurdno.Lično poznajem muškarce(veći broj,i mlađih i starijih)koji imaju prijateljice,koje su samo prijateljice.

-Sada jedan komentar(ovo je rekao muškarac)koji moram da citiram:"Nijedan muškarac koji je stariji od 20 godina,neće da upoznaje žene da bi sa njima bio prijatelj".
  Ovo je na granici smešnog i tužnog.U životu,naročito posle 20.godine,upoznaćemo mnogo ljudi suprotnog pola.I ne,nećemo da se zaljubimo i poželimo vezu ili seks sa svakim od njih.

-Sledeća situacija koja mi se prilično davno desila,zapravo je bila rasprava sa jednom osobom,sukob mišljenja.Mislim da je ovde najvažnije da naglasim da je ženska osoba u pitanju,malo starija od mene.
   Opet moram da citiram,kaže ona meni:"Dobro,ako si toliko sigurna da ste samo prijatelji,prošetaj se gola pred njim,pa ćeš da vidiš koliko si glupa".
   Ok,iako se odavno desilo,iznervirala sam se dok sam ovo pisala.
   Ne šetam se gola ni kad sam sama u zaključanoj kući,zašto bih to radila pred nekim drugim.Prijateljem(muškim ili ženskim),jednostavno ne želim da idem gola pred ljudima.Da sam to htela bila bih striptizeta.

-Dalje ta ista osoba me pita:"Da li tvoj dečko SME da razgovara sa drugim ženama?".
  Moj dečko,sada suprug,kontaktira i razgovara sa ženskim osobama.Prvenstveno sa kolegenicama,sa kojima provodi svaki dan,sa komšinicama ili ženama koje je upoznao npr.u školi ili u detinjstvu...Nije to ništa nenormalno.

-Na to se sagovornica nadovezuje:"Pa nećeš tako da misliš kad te prevari sa jednom od njih".
  Kada neko prevari svog partnera,to je ISKLJUČIVO lična i svesna odluka te osobe.Ja ne mogu da odlučim umesto nekog drugog,već samo za sebe.Uvek,ali baš uvek je kriv onaj ko vara.

  Sagovornicu iz ove priče od tog događaja nisam videla,izgleda da je odlučila da izbegava svaki susret samnom.Čula sam jedino da nema lepo mišljenje o meni,najblaže rečeno.Kad razmislim,tako i treba,jer ljude sa mišljenjem kakvo ona ima stvarno ne mogu da shvatim ozbiljno.Svaki razgovor sa njoj sličnim osobama,za mene je neka vrsta kazne.
  
   




Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ideje za poklon...

Ruže od papira...kako napraviti....

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Uskrs-Uskršnje drvo(SLIKE+VIDEO)