Ruže od papira...kako napraviti....


        Bliži nam se polako 8.mart,dan kada su cvećare,slatke kuće i poslastičare prepune mušterija.Vlasnici takvih radnji,cele godine čekaju  taj dan i pripremaju se.Uveče lepo prebroje pazar i sa osmehom na licu krenu na spavanje ili u neku kafanu ,da proslave dobro urađen posao.
    Sve je to odlično,svi i treba da zarađujemo,kupujemo i dobijamo poklone.
    Činjenica je da svakog dana možemo da kupimo nešto lepo i obradujemo dragu osobu.Međutim, mnogo više volim poklone,koje se neko potrudi sam da napravi.Takvi pokloni nose neki lični pečat i "dušu" jer su unikat i niko drugi ne može da ima baš to.
    Kao što volim da dobijem neki ručno rađen poklon,isto tako želim i ja da napravim nešto lepo za osobe  koje su mi drage.
     Jedan od mojih omiljenih uradi sam projekata su ruže od papira.
Mogu da se rade u svim bojama i veličinama,da se kombinuju na milion načina,poklone samostalno ili uz još nešto.


Za izradu ruža od papira potrebno je:

-Papir u boji 
-makaze
-olovka
-lepak za papir ili vruć silikon(ja češće koristim silikon)
-pištolj za silikonski lepak
-čačkalica

PRVI KORAK:Iseći 5 papira,dimenzija zavisi od toga koliku ružu želite,ja sam koristila 10x10cm.





DRUGI KORAK:Uzeti prvi papirić i preklopiti ga dijagonalno,tako da se dobije trougao.


TREĆI KORAK:Preklopiti trougao  još jednom u manji ,a zatim još jednom u još manji.

ČETVRTI KORAK:Na dobijenom malom trouglu nacrtajte oblik ružine latice,kao što je prikazano na slici i izrežite makazama po nacrtanoj liniji.


PETI KORAK:Kada izrežete trebalo bi da dobijete krug podeljen na osam latica,a postupak ponovite i sa ostala 4 papirića.



ŠESTI KORAK:Kada to uradite,sa svakog kruga sa laticama počnite da sečete latice po liniji.Sa prvog kruga isecite jednu,sa drugog dve,sa trećeg tri,sa četvrtog četiri i sa petog pet.Trebalo bi da izgleda kao na slici.


SEDMI KORAK:Kada to završite,sve latice spajate lepkom ,treba da izgledaju kao fišek ili kornet.


OSMI KORAK;Sada svaki taj "kornet" lepite jedan u drugi.Uvek krećete od najmanjeg,njega lepite u onaj malo veći i tako dalje.

DEVETI KORAK:Treba da dobijete ovakvu ružu.


DESETI KORAK:Oblik latice dobićete uz pomoć čačkalice,koristite je kao na slikama ispod.


JEDANAESTI KORAK:Listove možete da napravite od papira(isecite zeleni papir u oblik lista kakav želite)ili možete da koristite plastično lišće(kupuje se u bolje snabdevenim cvećarama).Ja koristim i jedne i druge.


DVANAESTI KORAK:Za koje god listove da se odlučite,lepite ih sa zadnje strane ruže.Na kraju ruža bi trebala ovako da izgleda.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ideje za poklon...

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Uskrs-Uskršnje drvo(SLIKE+VIDEO)