Horoskop...iz mog ugla





    Prvi put na blogu,pomenuću horoskop i astrologiju.To su neke od stvari koje volim,uživam da čitam i slušam priče o tome.
   Nisam jedna od onih osoba koja veruje u ono što pišu samoprozvani astrolozi na zadnjim stranama novina.Međutim,verujem da u samoj astrologiji postoji bar deo istine.
    Na internetu možemo da pronađemo podatke,da horoskop potiče od grčke reči "horoskopos",što u slobodnom prevodu znači "pogled na vreme".Takođe,možemo i da pročitamo dosta o samom nastanku.Kažu da najstariji sačuvani horoskop potiče iz Vavilona i da je napravljen 29.aprila 409 godine pre nove ere.
    Sama činjenica da se verovanje održalo od tada do danas ide u prilog mom mišljenju da ipak tu postoji neka istina.
    U životu sam upoznala dosta različitih ljudi.Za skoro sve, uključujući i one koji mi nisu preterano bliski,uglavnom znam šta su u horoskopu.U nastavku teksta,pokušaću što bolje(ne profesionalno) da prikažem znakove zodijaka,naravno na moj način.
   Malopre sam još jednom čitala svoj tekst"Exkurzija",objavila sam ga u januaru,pa sam odlučila da on bude neka osnova ove priče.Dakle,danas naši horoskopski znaci idu da čekaju red ispred šaltera.

  Prva u redu je Devica.Znak kome pripadamo i ja i moj suprug.Ako to uzmemo u obzir,mogu da kažem da Device odlično poznajem.Pored toga,znam još nekoliko osoba koje pripadaju ovom znaku i svi smo manje-više slični.Dakle,Devica je došla ispred šaltera u ranim jutarnjim satima,već je bila gužva,ali ona zna da će kasnije da bude još veća.Takođe,zna i da je ovo jedan od najboljih načina da sebi upropastite dan.
    Devica ima svoje papire,uredno složene u neku fasciklu ili torbu,a ti svi papiri su potrebni za neki novi papir i u većini slučajeva fali još jedan za dobijanje tog novog.
    Odmah iza nje ide Jarac.I on je došao u isto vreme i on ima uredne papire,ali ima i mnogo manje strpljenja.On bi sve to mnogo bolje organizovao,ne bi došlo do tolike gužve i sve bi se završilo mnogo brže.Namršten i spreman za svađu, kao i za  podnošenje prijave,ako zatreba.Jarac voli red i pravila.Poštuje ih i zahteva od ostalih da ih poštuju.
   Ovan je sledeći(moj sin).Apsolutno nestrpljiv i tvrdoglav,ne želi on da čeka.Na svetu ima mnogo zabavnijih stvari od čekanja u redu.Polako ali sigurno,ide on "Samo nešto da pita",završava svoj posao brzo i odlazi sa pobedničkim osmehom na licu.
    Vodolija je konačno stigla na red,ona ide linijom manjeg otpora.Propustila je trudnicu,bakicu,roditelje sa malim detetom,lika koji glumi da mu nije dobro i jednu Škorpiju.
   Zašto Škorpiju?Veliki deo ljudi koje poznajem,rođeni su baš u ovom znaku.Za njih kažu da "Ubijaju pogledom,bez reči",a ja se delimično slažem sa tim.Kažu i da se povremeno ponašaju i razmišljalju na neki pomalo jeziv način.Tome svedoči i činjenica da je jedan od autora knjige "JEZOMOR-portret troprstog slikara"(moj brat) upravo pripadnik ovog znaka.
   Sa druge strane šaltera sedi Lav.Sve gleda sa nekim polu-osmehom,kao da uživa u ovome.Verovatno stvarno uživa i jedva čeka da kaže ono čuveno "Fali ti jedan papir".
    Strelac(evo ih moja mama i svekrva),sve lagano i polako.Strelac se kući iznervirao,zatim prestao da se nervira,jasno mu je da od nervoze nema ništa.Sad lepo čeka,započinje neko neobavezno ćaskanje i zna da je ovaj dan propao,pre nego je i počeo.
   Riba sedi,da odmori malo(moj tata),zna kako sve ide i zna da nema ništa od toga da se buni.Ima sve papire i potrebne i nepotrebne,pa neće još jednom da se vraća.
   Bik radi sve po pravilima.Red mora da se sačeka,dokumenta mora da budu spremna i to je to.
   Rak je poslednji u redu.Nema sve papire,mrzi ga da čeka,provućiće se nekako,na slatlorečivost.
   Jedino ne znam šta rade Blizanci i Vaga,jer ne poznajem nijednog pripadnika ova dva znaka,ili pozajem,a ne znam šta su u horoskopu.
     
Foto:Google slike

Коментари

Популарни постови са овог блога

Najbolje poruke i čestitke za rođendan

Srećan rođendan-na 15 jezika

Dekoracija za Uskrs...Venčić od papira...

Dekoracija za dvorište-cveće i ukrasi

Film Aladin(2019)...iz mog ugla

Najbolje čestitke i poruke koje sam dobila za 8.mart

Ideje za poklon...

Ruže od papira...kako napraviti....

Kako pobediti loš dan?

Dekoracija za Uskrs-Uskršnje drvo(SLIKE+VIDEO)